Kolegij BHT-a: Nismo znali, želimo sačuvati svoj obraz

Kolegij BHT-a: Nismo znali, želimo sačuvati svoj obraz Izvor: N1

Građani Bosne i Hercegovine, kao primarni finansijeri BHRT-a, nisu dobili adekvatno obrazloženje čelnih ljudi ove medijske kuće zašto nisu mogli pogledati, kako je najavljeno, ekskluzivni intervju s direktoricom sarajevskog Kliničkog centra Sebijom Izetbegović. Bivši čelni ljudi BHRT jasno kažu javni servis nemoćan da se odupre političkom pritisku.

U pisanim dijelovima intervjua, koji su dospjeli u javnost, na pitanje da li je brinu odlasci ljekara - direktorica Izetbegović je kazala: "Nisu otišli nigdje. Prešli su u drugo agregatno stanje".

A nakon informacije da intervjua neće biti - rekacije javnosti:

-Intervju sa Sebijom prešao u drugo agregatno stanje. Zato ga ne mogu emitovati.

-Logično boje se da i njih ne pretvori u drugo agregatno stanje.

-Plaćajmo RTV taksu glavnoj urednici programa BHRT-a, Sebiji Izetbegović.

Bivši direktor programa BHRT-a, Milenko Voćkić prisjeća se političkih pritisaka - izdvaja primjer kada je odlučeno da će krovni emiter prenositi Skupštinu Kosova na kojoj se proglašavala nezavisnot. Pozivi, optužbe, prijetnje. Bilo je, kaže, svega. Danas, BHRT je nemoćan, kadrovski, materijalno i programski opustošen, Politika lahko može uređivati program - mišljenja je Vočkić.

"Nema tog obrazloženja niti tog logičkog promišljanja u kojem bi se nešto nakon najave skinulo, a da se ne kaže zašto. Evidentno je da je tu neka mutna, neobična radnja, radnja koja ima političku pozadinu, radnja koja ima političku moć nad jednim javnim medijem. Oni su nažalost nemoćni da se odupru bilo čemu", kaže Milenko Voćkić, bivši direktor programa BHRT-a.

Razlog postojanja javnog medijskog servisa je da radi neovisno od bilo koga, u interesu građana. Jer oni plaćaju za objektivno izvještavanje. A Javni servis pred finansijskim je kolapsom - što otežava svakodnevne obaveze. Ali, slučaj Sebije Izetbegović je isključivo urednička politika, kaže bivši direktor BHRT-a, Mehmed Agović.

Izvor: N1

"Ako urednički tim javnog servisa prihvati politički nalog i zabrani najavljeni i djelomično publicirani intervju bilo koga, onda je u pitanju politička autocenzura u tom servisu. Najvažnije da javni servis nije ispunio ulogu profesionalnosti koja se od njega očekuje, bez obzira na sve okolnosti", tvrdi Agović.

Ko je naredio uklanjanje intervjua - ako je naredio - zbog čega je BHRT pristao na to da ga uklone? Odgovore traže i iz Udruženja BH novinari.

"Mislim da ovaj postupak šutnje iz Sivog doma ne govori o tome da su oni spremni da profesionalno reagiraju i da postoje određeni politički pritisci sa kojima se oni u ovom trenutku ne znaju nositi i zbog toga je važno da dobijemo odgovore na ta pitanje i da onda se kao novinarska zajednica borimo protiv političkih pritisaka na Javni servis", navodi Borka Rudić.

Odgovore od rukovodstva traži i sam Kolegij informativnog programa BHT. Kažu - želimo sačuvati svoj obraz - nismo znali, učestvovali ili na bilo koji način bili obaviješteni o postojanju intervjua - dok i sami nismo ugledali najavu na web portalu, kazao je Fadil Smajić v.d. urednika IP-a BHT-a.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.

Komentara 17

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

Posljednji komentari

Izo

svaka čast srbija našem društvu smeta rad,red i disciplina,bez toga se ne može u Europu gospodo

0 5

Sreća pa imaju uplatnice, samo struju plaćam a BHTV samo kad budu svi plaćali.

33 1

Pravda

Pa nek ih oni I finansiraju

35 1

* Sva polja su obavezna