Mjerenje pokazalo: Juni ove godine najtopliji ikada

Nauka 19. jul 201713:50 > 13:57
Morguefile.com / Ilustracija

Najtopliji juni od početka mjerenja globalnog porasta temperature na Zemlji bio je prošli mjesec, dok su posljednje tri godine ujedno najtoplije godine, ističu američki klimatolozi.

Mjerenja pokazuju da je globalno zagrijavanje trenutno na najvišem nivou tokom posljednjih 115.000 godina, a stručnjaci strahuju da ljudi neće uspjeti da ograniče zagrijavanje do 1,5 ili dva stepena Celzijusova, već će ono biti veće.

Ove poražavajuće podatke objavila je američka Nacionalna agencija za istraživanje okeana i atmosfere.

Međutim, NASA je prošle sedmice objavila malo drugačije podatke, prema kojima je juni 1998. godine bio najtopliji, a juni 2016. četvrti po redu.

Na osnovu njihovih podataka, naučnik Gavin Schmidt procjenjuje da će ova godina, odmah nakon 2016, biti jedna od tri najtoplije godine od početka globalnog mjerenja.

Opasni porast temperature na Zemlji uzrokovan je najvećim dijelom emisijom gasova staklene bašte, stvorenih sagorijevanjem fosilnih goriva.

Stručnjaci upozoravaju da će nivo globalnog zagrijavanja preći granicu od 1,5 stepeni do 2040. godine, a možda i mnogo ranije, navode naučni portali.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook i UŽIVO na ovom linku.