Kako cipele koje nosimo otkrivaju u kom gradu živimo?

Nauka 02. jun 202107:25 0 komentara
Pixabay.com

Vaše cipele sa preciznošću do 90 posto odaju u kojem gradu živite, zahvaljujući grupi mikroba koje nosite sa sobom svakodnevno.

Poput jedinstvenog otiska prsta, svaki grad ima svoje mikrobiome. To znači da ima jedinstvenu grupu mikroba prisutnih u okruženju koja ih razlikuje od svih ostalih, rezultati su međunarodnog istraživačkog projekta koji je proveo Medicinski fakultet Univerziteta u Marylandu, objavio je muyinteresante.com.mx.

Projekat je obuhvatio 60 gradova širom svijeta koji su odlučili da učestvuju. Za studiju su uzeti u obzir uzorci iz javnog prevoza i bolnica, navodi se u članku objavljenom u naučnom časopisu “Cell”.

Rezultati pokazuju veliki broj mikrobioma, uzimajući u obzir vazduh i druge površine. U istraživanju je predstavljena detaljna analiza na hiljade virusa, bakterija kao i jednoćelijskih organizama.

Prema riječima doktorice Lin Šriml sa istog Univerziteta, broj mikroorganizama Baltimorea (najveći grad američke savezne države Maryland) je jedinstven, fascinantan i raznolik i pruža informacije o do sada nepoznatim mikrobima.

Drugim riječima, svaki grad ima specifičan ekosistem, koji ga razlikuje od svih drugih. Stoga, prema riječima doktora Christophera Masona sa njujorškog “Weill Cornell Medicine”, svaka cipela sa 90 posto preciznosti “pogađa” u kojem gradu živi njen vlasnik.

Istraživanje je rađeno prije izbijanja pandemije koronavirusa pa naučnici uvjeravaju da su se mikrobi svakog grada promijenili. Zbog toga, planiraju da ponovo urade istraživanje.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!