Naučnici otkrili gene koji mogu uzrokovati sindrom zapetljane kose

Nauka 03. nov 202208:29 0 komentara
Unsplash/Ilustracija

Imate problema s petljanjem kose? Naučnici smatraju kako su otkrili gene koji uzrokuju "sindrom zapetljane kose".

Ovaj problem uglavnom počinje kod djece u dobi između tri mjeseca i 12 godina. Kosa je uglavnom valovita, suha i lomljiva pa se ponekad naziva i staklena kosa, piše CNN.

Jedno od najnovijih istraživanja, u kojem je učestvovalo 11 djece sa sindromom zapetljane kose, pokazalo je da je uzrok mutacija tri gena koji kodiraju proteine ​​u folikuli vlasi.

Potom su naučnici ponovili istraživanje na stotinu djece. Potvrdili su da je kod 76 djece uzrok povezan s mutacijama u genima PADI3.

Kombinacije ljudskog izgleda, uključujući i kosu, rezultat su mnogih malih varijacija u genima. Kad se dogodi mutacija u genu, ponekad dolazi do promjene u funkciji proteina. Ako se taj protein nalazi u folikuli dlake, vjerovatno će kosa izgledati drugačije.

Sindrom zapetljane kose je recesivna genetska karakteristika što znači da oba roditelja moraju biti nositelji mutiranog gena, iako ga sami možda nemaju. Ako dijete naslijedi jednu kopiju mutiranog gena od svakog roditelja, imat će sindrom, objašnjavaju naučnici.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!